אילוף בולדוג צרפתי

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו הודעה באתר

תוכן עניינים

בעמוד זה ריכזנו את כל מה שחשוב לדעת על אילוף בולדוג צרפתי: שיטות לאילוף, כמה עולה להיעזר במאלף מקצועי, מדוע האילוף כה חשוב וגם כמה זמן תהליך זה נמשך.

היכרות עם הבולדוג הצרפתי

הבולדוג הצרפתי הוא אחד מגזעי הכלבים החביבים ביותר שיש. המקור שלו כמובן בצרפת והוא נחשב לחיית מחמד אהובה מאד הקשורה לבני הבית באופן עמוק. הבולדוג הצרפתי מתאים לדירות עירוניות קטנות וכמובן שגם לבתים גדולים יותר בשל העובדה שהוא לא אנרגטי במיוחד.

אילוף בולדוג צרפתי

שיטות אילוף של בולדוג צרפתי

אילוף כלב בולדוג צרפתי הוא מצד אחד קל יותר בשל האופי הנוח של הכלב, אך מצד שני מורכב יותר בשל הקושי של גזע הבולדוג הצרפתי ללמוד ולקבל פקודות ציות. בשל כך המרכיב החשוב ביותר בתהליך האילוף של הבולדוג הצרפתי הוא הסבלנות.

מאלפים שונים יבקשו להתמודד עם החינוך והאילוף של הבולדוג הצרפתי באופן שיגבר על האופי העקשן של הכלב. לא אחת הוא יבקש לעמוד על שלו ולא לציית לפקודות, לכן שיטות האילוף הנדרשות לוקחות בחשבון עבודה לאורך זמן, עקבית ועם סבלנות רבה.

חשיבות עבודת המאלף בעבודה עם בולדוג צרפתי 

לעבודה עם מאלף מספר יתרונות ברורים בתהליך האילוף של הבולדוג הצרפתי

  • יכולת להתמודד עם העקשנות של הכלב בצורה נכונה.
  • קביעת תוכנית עבודה מסודרת עבור כל כלב והבעלים שלו.
  • תיקון התנהגויות לא טובות של הכלב בתהליך.
  • שיפור הפעולה של הבעלים בתהליך האילוף.

באיזה גיל נכון להתחיל אילוף כלב בולדוג צרפתי?

הגיל הוא מרכיב בעל חשיבות גדולה לתהליך אילוף כלב בולדוג צרפתי. ככל שתהליך האילוף יתחיל מוקדם יותר, כך גם סיכויי ההצלחה של התהליך יעלו. הדבר נכון למרבית הכלבים, אך ככל הקשור לבולדוג הצרפתי הדבר נכון שבעתיים. היכולת של כלבי הבולדוג הצרפתי להכיל ולקבל את הפקודות הנדרשות לציות הם מורכבות יותר ודורשות סבלנות ואורך רוח.

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו פנייה לייעוץ ראשוני

כמה זמן אורך אילוף של בולדוג צרפתי?

תהליך של אילוף כלב מסוג בולדוג צרפתי הוא ארוך ביחס לכלבים אחרים. היכולת של הכלב לקלוט פקודות הוא פחות טוב משל כלבים אחרים וחשוב מאד להיות מאד עיקשים עם הכלב ולא פחות מכך סבלניים. לסבלנות יש השפעה דרמטית על היכולת שלכם להצליח בתהליך האילוף.

כלבי הבולדוג הצרפתי, על אף העובדה שהם נעימים וחביבים, יש קושי ביכולת להקנות להם דרכי התנהגות נדרשות. תהליך אילוף מסודר על ידי מאלף אחת לשבוע יכול להמשך עד תקופה של 4 חודשים לפחות.

מתי להתחיל אילוף כלב מסוג בולדוג צרפתי ?

אילוף של כלב בולדוג צרפתי הוא תהליך שרצוי להתחיל מוקדם ככל האפשר עם היוולדו. היות שהכלבים הם עקשנים מאד באופי שלהם, היכולת ללמד אותם דברים חדשים הוא קל יותר ככל שהם צעירים יותר. ככל שהגיל עולה, כך גם העקשנות של הבולדוג הצרפתי. בשל כך היכולת להצליח בתהליך של אילוף בולדוג צרפתי מושפעת מאד מהזמן בו יתחיל תהליך האילוף.

באיזה גיל נכון להתחיל אילוף בולדוג צרפתי? 

בשל העובדה שהוזכרה כאן הגיל המומלץ להתחיל עם האילוף הוא בין 2-4 חודשים ולא מאוחר יותר. אם לא תעשו כן יכול להיות שהכלב שלכם יהיה מקסים וחביב אך לא ממושמע מה שיגרור לא אחת תסכול מהתנהגותו של הכלב.

כמה עולה לאלף בולדוג צרפתי? 

הבולדוג הצרפתי הוא כלב נוח וחביב. הוא נהנה מתשומת הלב וישמח מאד לקבל יחס. מה שהופך אותו לעיתים לכלב מעט מתעתע כי תהליך האילוף שלו לא אחת הוא מורכב. בשל כך יש שלוש אפשרויות אילוף אפשריות :

אילוף קבוצתי – תהליך אילוף זה מתבצע למעשה על ידי עבודה של מספר כלבים מסוגים שונים הנפגשים אצל מדריך מקצועי עבור הקניית הרגלים בסיסיים. העבודה בצורה זאת עלולה להיות מעט בעייתית עבור הבולדוג הצרפתי בשל העקשנות שלו.עלות פגישה קבוצתית שכזאת הוא 100-250 ₪ ונדרשות 6-8 פגישות לפחות.

פנסיון לכלבים – פנסיון כלבים הוא מקום אליו נשלח הכלב ללא הבעלים ושם במשך היום, מספר פעמים ביום הוא עובר שיעורי אילוף על ידי מדריכים מקצועיים ושם הוא אמור לקבל בסיס ראשוני של משמעת. עלות של שבוע בפנסיון הוא כ1000 ₪ ונדרשים בין 2-4 שבועות

אילוף על ידי מאלף – שיטת האילוף המומלצת ביותר בשל  עבודה הצמודה של מאלף עם הכלב והבעלים שלו כך שאפשר לפתור את כל הבעיות בצורה טובה יותר. עלות פגישה עם מאמן הוא 150-300 ₪ ונדרשות בין 8-10 מפגשים

אהבתם? שתפו מאמר זה!