אילוף קאנה קורסו

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו הודעה באתר

תוכן עניינים

כלבי הקאנה קורסו הם כלבים נאמנים ונעימים שהמראה שלהם מעט מטעה. ההיסטוריה שלהם המתחילה באימפריה הרומית באיטליה מספרת על כך שהיו כלבי ציד וסייעו לצבאות השונים, כיום הם יכולים להיות המגן המקסים של המשפחה שלכם.

קאנה קורסו, גזע איטלקי משובח

כלבי הקאנה קורסו מקורם באיטליה, הם מרשימים מאד ולמרות המראה המעט מאיים שלהם מדובר על כלבים הנאמנים מאד לבעליהם ללא נטייה לתוקפנות או לנביחות יתר. כלב זה גם מכונה מסטיף איטלקי.

הכלבים הללו ברגע שהם מתרגלים למשפחה המגדלת אותם הופכים להיות נאמנים מאד וכאלו שידאגו לשמור על בני המשפחה שלהם. הגודל שלהם נראה מרתיע, אך הם כלבים רגועים לרוב, הם ייהנו מאד מטיול ארוך ופעילות מחוץ לבית, אך בבית עצמו יהיו רגועים ושקטים.

אילוף קאנה קורסו

חשיבות המאלף בתהליך אילוף כלב קאנה קורסו

למאלף כלבים יש תפקיד מכריע וחשוב התהליך האילוף של הכלב שלכם. באופן טבעי גם אם אתם מכירים את הכלב שלכם בצורה הטובה ביותר, אתם עדיין לא מודעים לכל התופעות והמשמעויות של כל פעולה.

המאלף מכיר את גזע הכלב, מכיר תהליכים נכונים של אילוף כלב מסוג קאנה קורסו. היכולת של מאלף להביט על התהליך בצורה מקצועית ולתת את הדגשים שלו בתהליך הם בעלי משמעות גדולה.

קביעת תוכנית עבודה מסודרת – לאחר הכרות ראשונה עם הכלב המאלף המקצועי יוכל לבנות תוכנית אימונים מתאימה לכלב, לבעלים ובהתאם ללוח זמנים אפשרי.

מעקב התקדמות – לאורך תהליך האילוף, יכול המאלף לזהות קשיים או נקודות חוזקה ובכך לשפר את התהליך.

תיקונים – במהלך העבודה, יכול המאלף לבצע תיקונים

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו פנייה לייעוץ ראשוני

מה הגיל הנכון להתחיל אילוף קאנה קורסו?

תהליך אילוף כלבי קאנה קורסו הוא בעל משמעות גדולה מאד. הכלב חייב לקבל הרגלים של השתלבות בסביבה החדשה אליה הוא מגיע ויש משמעות גדולה להתחלת התהליך בשלב מוקדם ככל האפשר.

תהליך האילוף מומלץ שיתחיל ממש בימיו הראשונים של הגור, בין השבוע הרביעי לשבוע ה12 לחייו עוד בטרם הוא אימץ לעצמו התנהגויות העלולות להיות בעיתיות.

הכשרת הכלב לפקודת בסיסיות כמו שב, בוא או ארצה החשובות ליכולת לשלוט בכלב הן בעלות חשיבות שכן אם לא יעשה כן, הכלב עלול להיות אגרסיבי כלפי הסביבה ולעיתים אף מסוכן.

הבעיות באילוף כלבי קאנה קורסו בוגרים

כלבי קאנה קורסו המגיעים לגיל בוגר ולא עברו אילוף, יכולים להוות בעיה אמיתית לבעליהם במידה ואלה אימצו אותם בגיל שהוא מעבר לגיל המוגדר כגור.

בגילאים בוגרים יותר הכלבים עלולים לפתח רכושנות והתנהגויות אגרסיביות שללא טיפול מתאים של אילוף מדויק ומקצועי יכולות להיגרר לבעיות של ממש.

אילוף כלב קאנה קורסו בוגר הוא משימה המיועדת למאלפים מקצועיים, מי שאינם כאלו יתקלו בקשיים של ממש בתהליך הנדרש לצורך האילוף.

טווח המחיר של אילוף כלבי קאנה קורסו

מחיר לאילוף קאנה קורסו הם על פי המקובל בעבור רוב הכלבים, המחיר משתנה בהתאם לסוג האילוף הנבחר וכן על בסיס פרמטרים שונים הקשורים לסוג המאלף, הוותק והניסיון ולא אחת מהאזור הגאוגרפי שבו מתקיים האילוף.

פנסיון כלבים – זוהי שיטת אילוף בה הכלב נפרד ממשפחתו וביתו למשך 2 – 4 שבועות של אילוף אינטנסיבי על ידי מאלפים מקצועיים בתנאי פנסיון מלא והמחיר הוא בהתאם ויכול לנוע סביב 1000 ₪ לשבוע של טיפול.

מאלף פרטי – האפשרות הרווחת היא אילוף על ידי מפגשים קבועים עם מאלף המגיע לבית הכלב ומבצע איתו עבודה ומשאיר משימות על בסיס של שיעורי בית. העלות לשעת אילוף נעה בין 250 – 400 ₪ והמחיר של התהליך כולו נגזר מכמות המפגשים הדרושים.

אילוף בקבוצות קטנות – אפשרות שבה מאלף אחד מעביר שיעור לכמה כלבים במקביל, יש כאן חיסכון בעלויות והסתגלות של הכלב לכלבים אחרים, אך יש כאן פחות עבודה אישית עם הכלב, המחיר למפגש כזה הוא בין 150 – 300 ₪ למפגש

אילוף כלבי קאנה קורסו

דגשים חשובים לאילוף מסטיף איטלקי

כלבי הקאנה קורסו הם כלבים שמקורם בלהקות שחיו בטבע היו רגילות לאורך חיים מסויים. בעת המעבר לחברת בני האדם הם מנסים בחושים שלהם להכיל את חוקי הטבע על חוקי החיים החדשים ולכן כדאי לשים לב לדגשים הבאים :

מנהיגות – הכלב בטבע שלו יחפש אחר המנהיג, אם לא ימצא כזה, ייתכן שיהפוך למי שמבקש להנהיג בעצמו וזה לא מומלץ בבית שלכם. לכן חשוב להראות לו מהרגע הראשון את העליונות שלכם כבעלים וכמנהיגי הלהקה שלו.

חיזוק חיובי – כאשר הכלב עושה פעולה נכונה, עודדו אותו, ליטוף, חטיף או יחס אוהב יבהירו לו שהוא פועל בצורה נכונה.

תהליך החברות הזמן הטוב ביותר לאילוף הוא עד גיל 5 חודשים, ככל שתשקיעו יותר בתקופה זאת, תראו לכלב שאתם הבעלים והמחנכים שלו, הוא יראה בכם ככזה.

קראו בהרחבה גם על:

אהבתם? שתפו מאמר זה!