כלבים צריכים מחסום לפה?

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו הודעה באתר

תוכן עניינים

מחסום פה הוא מכשיר שמונע מכלבים לאכול או לשתות כל מה שהם לא צריכים. ישנם סוגים רבים ושונים של מחסומי פה זמינים, כולל מים וחשמל. חברות מסוימות משתמשות בהן כדי למנוע מהכלבים שלהן לאכול דברים לא נכונים. יש אנשים שמשתמשים בהם גם על חיות המחמד שלהם כדי לשמור על בטיחותם בזמן נסיעה או במקומות ציבוריים שבהם הם עלולים לאכול משהו שעלול להיות מסוכן עבורם.

כלבים צריכים מחסום לפה?

זוהי טעות נפוצה שכל הכלבים זקוקים למחסום פה. מחסומי פה אינם נחוצים עבור כל כלב. חלק מהכלבים עשויים להיות מסוגלים לאכול בלי אחד, אבל רבים צריכים אחד מסיבות בטיחות. אנשים רבים מאמינים שאין דבר כזה מחסום פה ושכלבים יכולים לאכול בלי, אבל זה לא נכון. מחסום פה מונע מהכלב להיחנק מאוכל או מים והוא גם מגן על השיניים מנזק. מחסום פה הוא מכשיר שעוזר לכלבים עם הרבה בעיות שיניים. הוא מורכב מרצועה אלסטית הנמתחת על לוע הכלב כדי למנוע מהם ללקק ולנשוך את החניכיים והשיניים. חשוב שהכלב שלך ילבש מחסום לפה כאשר אינך מסוגל לפקח עליו או כאשר הוא נמצא בסביבה שבה הם עלולים להיחשף לדברים כמו חומרי מניעת קיפאון או חומרי הדברה. מחסום הפה הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך יהיה תלוי בגודל הלוע שלהם, באיזו תדירות הם צריכים אותו ואיזה סוג של חומר הוא עשוי.

למנוע מהם לנשוך את בעליהם

כלבים צריכים מחסום פה כדי למנוע מהם לנשוך את בעליהם. כלבים ידועים כחיות המחמד הנאמנות והאוהבות ביותר בעולם. הם בדרך כלל מאוד שובבים ואנרגטיים. עם זאת, יש להם נטייה לנשוך את בעליהם כאשר הם מתרגשים או מרגישים מאוימים. זה יכול להוביל לפציעות חמורות הן לכלב והן לבעליו. בעלי כלבים רבים פנו להשתמש במחסום הפה כשהם מטיילים עם הכלבים שלהם ברחבי העיר או מוציאים אותם לטיולים עם חברים או בני משפחה. מחסום פה הוא דרך יעילה עבורך ועבור הכלב שלך להימנע מפגיעה תוך כדי הנאה בחברתו של זה מבלי לדאוג להינשך. מחסום פה מועיל גם כדי למנוע מהכלב שלך לבלוע בטעות משהו מסוכן כמו צעצוע, עצם או חתיכת מזון שעלולים לגרום לבעיות בהמשך הדרך אם הוא נתקע בגרון של חיית המחמד שלך

כלבים נוטים יותר לסבול מפציעות פה מכיוון שיש להם לסת חזקה ועקיצה עוצמתית. הם גם נוטים להיות תוקפניים יותר מבעלי חיים אחרים והפה שלהם משמש לעתים קרובות ככלי התקפה. אנשים רבים משתמשים בלוע או ברתמת לוע כדי למנוע מהכלב שלהם לנשוך. עם זאת, ייתכן ששיטות אלו לא יהיו יעילות במניעת נשיכות אם הכלב תוקף בעלים או בעל חיים אחר. לכלבים יש הרבה חיידקים בפה שגורמים לריח רע מהפה. זו הסיבה שהם צריכים מחסום פה כדי למנוע התפשטות של חיידקים. מחסום פה הוא רצועת פלסטיק או גומי דקה, רכה וגמישה המתאימה על שיני הכלב כדי לכסות את החניכיים והלשון. זה עוזר למנוע מכלבים ללקק את הפצעים והזיהומים שלהם.

איזה כלבים צריכים מחסום לפה

מחסומי פה, כגון לוע, יכולים להיות כלים שימושיים לניהול התנהגות של כלב ולמנוע ממנו לנשוך או לפצוע אחרים. בעוד שלכל כלב יש פוטנציאל לנשוך, גזעים מסוימים עשויים להיות מועדים יותר לתוקפנות או שגודלו לשמירה או הגנה. כלבים שיש להם היסטוריה של תוקפנות או אומנו לתקוף עשויים לדרוש מחסום פה כדי להבטיח את שלומם של אחרים. בנוסף, כלבים שחוששים או חרדים במצבים מסוימים עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לנשוך מפחד, ומחסום פה יכול לעזור למנוע התנהגות זו.

חשוב לציין שלא כל הכלבים דורשים מחסום פה, ויש לשקול את השימוש בהם כל מקרה לגופו. כמו כן, חשוב לבעלים להשתמש במחסום פה בצורה נכונה ובטוחה, ולעולם לא להשתמש בהם כעונש או כדי לפגוע בכוונה בכלב. אם הבעלים לא בטוח אם הכלב שלו זקוק למחסום פה, עליו להתייעץ עם וטרינר או מומחית התנהגות של בעלי חיים להדרכה. לא כל הכלבים דורשים מחסום פה. עם זאת, גזעים מסוימים נוטים יותר להתנהגות אגרסיבית מאחרים, ועדיף לטעות בזהירות.
להלן כמה תרחישים שבהם ייתכן שיהיה צורך במחסום פה:

  • כלבים אגרסיביים- אם לכלב שלך יש היסטוריה של התנהגות תוקפנית, חיוני להשתמש במחסום פה כשהוא בפומבי. התנהגות אגרסיבית יכולה להיות מופעלת על ידי גורמים שונים, כגון פחד, חרדה וטריטוריאליות. זה חיוני לזהות את הטריגרים האלה ולהשתמש במחסום פה כאמצעי זהירות.
  • גזעים גדולים- לגזעים גדולים, כמו הדנים הגדולים, הרוטווילרים והפיטבולים, יש כוח נשיכה חזק יותר והם נוטים יותר לגרום לפציעות קשות במקרה של התנהגות תוקפנית. שימוש במחסום פה יכול למנוע כל נזק לבעלי חיים אחרים או לבני אדם.
  • כלבים עם High Prey Drive- כלבים עם דחף טרף גבוה, כמו ציד וגזעי עבודה, נוטים יותר לרדוף ולנשוך בעלי חיים אחרים. מחסום פה יכול למנוע התנהגות זו ולהבטיח את שלומם של בעלי חיים אחרים.
  • כלבים חולים או פצועים- כלבים חולים או פצועים עלולים להפוך לבלתי צפויים ועלולים להישבר או לנשוך. מחסום פה יכול להגן על אחרים ולמנוע כל התנהגות לא רצויה במהלך הליכים וטרינרים.
אהבתם? שתפו מאמר זה!