כלב זאב – יש לך כלב או זאב בבית?

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו הודעה באתר

תוכן עניינים

אחד מגזעי הכלבים המוכרים והפופולאריים ביותר שישנם, הוא כלב זאב. הרבה מאוד אנשים אוהבים סוג גזע זה, בין היתר בגלל המראה המיוחד שלו, העובדה שמדובר בכלב מאוד חברותי, חכם, נאמן, וכזה שיכול להבריח אנשים רק בזכות המבט שלו, אף על פי שהוא מאוד ידידותי ושקט.

כלב זאב (מוכר גם בשם רועה גרמני) קיבל את שמו במהלך השנים, בגלל העובדה שהוא מאוד דומה לזאבים אמיתיים. עם זאת, מומחים רבים טוענים שהדמיון הקיים היום הוא קלוש וקשה מאוד למצוא את הקשר האמיתי שבין כלבי זאב לבין "האב" שלהם, קרי הזאבים שקיימים בטבע.

במחקרים שנעשו במהלך השנים, גילו הבדלים משמעותיים בין אם זה במבנה הפנים, מבנה הצלעות, סוג הפרווה, וכן בהיבטים אחרים הקשורים למבנה שלהם. זה לא מפריע לאנשים לחבב כלבי זאב ולרצות לאמץ אותם.

כלב זאב נחשב לכלב מאוד חכם, נאמן, אצילי וחברותי. הוא תמיד ישמח לעבוד ואיננו נהנה מבטלה, יש לו יכולות גבוהות ולכן הוא גם משמש ארגוני ביטחון וגורמים אחרים לצרכים שונים. כאמור, הוא כלב מאוד חברותי ושקט, אך כשצריך הוא יכול להגן ולשמור, להבריח אנשים המבקשים לעשות רע.

מה חשוב לדעת על כלב זאב

גובהו הממוצע של רועה גרמני הוא בין 55-66 סנטימטר, משקלו נעה בין 40-45 קילוגרם, ותוחלת החיים שלו מגיעה ל-14 שנה. הוא מאוד ממושמע, אוהב לשחק ולעשות פעילות גופנית, לכן הוא יכול להיות פרטנר נהדר לריצות ומשחקים. יש לו פרווה קצרה אך הוא מנשיר אותה בעונות המעבר ולכן חשוב מאוד לטפח אותו. בקיץ הפרווה מקשה עליו,ולכן מומלץ לספר אותו. בימים שבשגרה, חשוב להשתמש במוצרי טיפוח שמתאימים לו.

כלב זאב, נחשב לכלב מאוד פרודוקטיבי, שיכול לבצע פעולות רבות. מאחר והוא כלב חכם, ממושמע ונהנה מעבודה קשה, אז הוא יכול לשמש כלב שמירה במקומות רבים. יחד עם זאת, במקור הוא כלב מאוד מאופק, עדין, ואף שהוא לא מתחבר בקלות לאנשים, הרי שעם הזמן נוצר החיבור ואז הוא מפגים נאמנות רבה לבעליו ומשפחתו. הוא יכול להסתדר בכל בית, כולל עם ילדים ותינוקות. כל מה שצריך זה לדעת כיצד ומתי להתקרב ואיך להתייחס אליו.

איך ביטוח חיות יכול לעזור לכם לטפל בכלב זאב?

אם אתם מחזיקים ברשותכם כלב זאב, הדבר הנכון מבחינתכם לעשות בשביל לספק לו טיפול איכותי לאורך שנים, מבלי שזה יפגע ביכולות הכלכליות שלכם, הוא לרכוש ביטוח חיות מחמד.

ביטוח זה יאפשר לכם לספק לכלב כל פרוצדורה רפואית שהוא יידרש לה, מבלי שתצטרכו לשלם את הסכום המלא עליה, אלא תוכלו לקבל החזרים כספיים מחברת הביטוח, בהתאם לתנאי הפוליסה. כך אם חס וחלילה, הכלב יחלה, יפצע או שמצבו הבריאות יתדרדר, לא תחששו, תוכלו לספק לו טיפול רפואי נאות בתנאים כלכליים נוחים.

אהבתם? שתפו מאמר זה!