אילוף מלטז

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו הודעה באתר

תוכן עניינים

הם קטנים, חמודים ופשוט מקסימים! כלבי מלטז מצליחים לכבוש את כולם וכיום הם הבחירה המועדפת אצל ישראלים רבים. העניין היחיד הוא שלא פעם נדרש לבצע אילוף מלטז על מנת להקנות הרגלים וגבולות, לגרום לכלב להפסיק לנבוח ועוד. הנה כל המידע החשוב על אילוף כלבי מלטז, כולל טכניקות ודגשים.

מה צריך לדעת על אילוף כלבי מלטז?

אם יש לכם כלב מלטז, אתם כבר יודעים שמדובר בכלב חכם ואינטליגנטי למדי. מדובר בכלבים עם אופי, כאלה אשר יודעים בדיוק מה הם רוצים אך יחד עם זאת גם ינסו לא פעם לבדוק את הגבולות שלכם כבעלים. החדשות הטובות הן – אפשרי בהחלט ויש שיאמרו אפילו – קל, לבצע אילוף לכלבי מלטז אך נדרש לבחור בטכניקה נכונה ולהתמיד באילוף במשך תקופה מסוימת על מנת להקנות לכלב את ההרגלים הנכונים והרצויים.

אילוף כלבי מלטז

אילוף של כלבים מלטזים בשיטה החיובית

יש לא מעט שיטות שבהן ניתן לאלף כלב אך אנו בהחלט ממליצים לבחור בשיטת האילוף החיובית, אשר במהלכה מצ'פרים את הכלב ומייצרים תגמול כזה או אחר על כל פעולה חיובית שהוא מבצע. הצ'ופר יכול להיות מילה טובה, צעצוע אך מהיכרות עם הגזע, אוכל וחטיפים יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר :).

כלבים מלטזים ידועים באינטליגנציה ובנאמנות שלהם. עם קצת מסירות וסבלנות, אתה יכול לאמן את הכלב המלטזי שלך להפוך לחיית מחמד מתנהגת היטב וצייתנית. אילוף הכלב המלטזי שלך כולל לימוד פקודות בסיסיות כמו לשבת, להישאר, לבוא ולצאת. בנוסף, אתה יכול ללמד אותם טריקים כמו התהפכות או הבאת כדור.

מחפשים מאלף כלבים?
השאירו פנייה לייעוץ ראשוני

אילוף מלטז על ידי מאלף כלבים מקצועי

אומנם אפשר לאלף מלטז לבד אך השאלה הנשאלת, בדיוק כמו בכל פעם שבה נדבר על אילוף כלבים היא – האם כדאי לעשות זאת בכוחות עצמכם או לא. התשובה היא שאומנם אילוף על ידי מאלף מקצועי עולה כסף אך מדובר על בעל מקצוע אשר יודע בדיוק כיצד לבצע את התהליך ובדרך כלל גם ישתמש במהלכו במגוון מוצרים כגון כלוב אילוף, קליקר, רצועה לאילוף וכל אביזר נדרש להשגת המטרה הרצויה.

כמה יעלה אילוף מלטז ומה משפיע על המחיר?

המחיר המשוער של מפגש אילוף בודד נע בדרך כלל בין 200 ל-400 ש"ח, כאשר לרוב נדרשת סדרת מפגשים של בין 4 ל-10 סה"כ. חשוב לזכור כי כאשר בוחרים באילוף כלב מלטז על ידי מאלף מקצועי, נדרש לבצע היכרות עם הכלב על מנת להגדיר את אופי האילוף והטיפול.

בדרך כלל, אילוף יכלול סדרת מפגשים וזאת על מנת לייצר חזרתיות כלשהי ולהרגיל את הכלב לביצוע הפעולות הרצויות. המחיר נקבע על סמך המיקום בו מתבצע האילוף (ניתן לקבל מענה לעיתים גם בבית הלקוח) וגם על סמך סדרת המפגשים והמטרות של סשן האילוף.

רוצים לקבל הצעת מחיר? מעוניינים להתייעץ בנוגע לתהליך האילוף? צרו איתנו קשר כעת ונשמח לסייע 🙂

אהבתם? שתפו מאמר זה!